--

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av jennifer sandin - 4 juni 2011 23:43

Har varit ner på stan & där va det crousing ' stavfel ' (a

Sen åkte ja till granloholm sen till haga . Sover hos Emma inatt !

Imrn åker ja till Gävle . Kanske inte blir så mycke uppdatering men ändå .

Ville bara säga det !

 

Nu ska jag ta & gå o lägga mig .

Emma tjatar som fan !

Godnatt ;*

 


hur konstigt det än låter är det värsta att det är sant.
- jag saknar dig.
 
/ J

Av jennifer sandin - 4 juni 2011 18:30

 


Så jag tänkte göra veckans blogg eftersom , 

de är så många andra som gör det .

Vad tycker ni om det ?


Om ni vill vara med & tävla så

kommentera i det här inlägget .

 

/ J



Av jennifer sandin - 4 juni 2011 17:49

Hej !

är med Emma .

Men emma klev upp asa tidigt för att hon skulle titta på sitt lags fotbolls match

Men ja pallade det  . Så jag klev upp vid halv 12 typ .

sen kom emma hem , vi drog hem och sen till det '' andra '' hemmet .

Vi ska väl äta snart , sen drar vi nog till stan .

Om ni har tur får ni kanske lite bilder !   



~ Jag glömmer aldrig bort vad du gjort .

Du kan gråta mitt på gatan .

Men jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

du får passa dig som satan ,

För jag glömmer aldrig bort vad du gjort ~



&



asså , gud .. Jag DAMPAR veronica Maggio igen !


Och Newkid då .



och sååå måånga mer .


Ses sen


/ J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennifer Sandin

en blogg om , mode , foto , och mitt liv .

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

har du bilddagboken ?
 ja
 nej
 vet inte vad det är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

musik

bilddagboken .

bdb


Ovido - Quiz & Flashcards